Taganemisõigus ja pretensioonid

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 ei ole võimalik tagastada tooteid, mis on: ostja poolt rikutud või kahjustatud (sh kahjustatud või avatud toote originaalpaked); tooteid, mis on kiiresti riknevad või mille kasutamistähtaeg on möödunud pärast ostja kätte jõudmist.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile: tellimine@sahver.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul. Kauba võib tagastada kas meie Tallinna kauplusesse aadressil Mulla 6a või saata tagastatav kaup eelnevalt müüjaga kokkulepitud pakiautomaati. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Müüja ei vastuta ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: tellimine@sahver.ee

Müüja ei vastuta ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. Pretensioonis peab olema märgitud toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. 

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandatakse või asendatakse puudustega kaup. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 14 päeva jooksul.

ellipse ellipse-2

Liitu meie uudiskirjaga